رویدادها آرشیو خبر ها
شرایط بازیکنان یوونتوس

شرایط بازیکنان یوونتوس

 صبح امروز یووه به زمین تمرین وینوو برگشت تا تمریناتش را از سر گیرد، با توجه به حضور دیبالا، مانژو و بازگشت متویدی می توان منتظر تغییراتی در ترکیب یوونتوس در دیدار یکشنبه برابر آتالانتا بود، اما این تنها در صورتی ست که تا فرارسیدن این دیدار، مصدوم دیگری به اردوی یووه اضافه نشود. هر چند که با اسیب دیدگی دی شیلیو اولین غایب رسمی بانوی پیر برای بازی اینده مشخص شد.

 

در تمرینات امروز، مدافع یوونتوس از ناحیه کشاله ران با مشکلاتی روبرو شد و طبق معاینات اولیه تایید شد که بازی یکشنبه را از دست داده، اما متویدی که بازگشتش در شرایط فعلی از اهمیت زیادی برخوردار است در زمین تمرین وینوو به خوبی ظاهر شد و انتظارات اولیه کادر فنی را براورده کرد.

 

اما فدریکو برناردسکی، او امروز نیز جلسه فیزیوتراپی خود را پشت سر گذاشت. گفته می شود طی روزهای اینده او تحت معاینات قرار خواهد گرفت تا روند بهبودی او بررسی شود. در صورتی که زانوی اسیب دیده این مهاجم بتواند هر چه سریع تر تحت درمان واقع گیرد احتمال حضور او در دیدار برگشت برابر تاتنهام وجود دارد.

 

با این حال شرایط برای ایگوایین به مراتب بهتر است، او به خوبی پیش میرود و کادر فنی یووه امیدوارند این مهاجم را در دیدار هفته آینده در رقابت های کوپا یا دیدار برابر لاتزیو همراه خود داشته باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: